Якщо з яких-небудь причин не підійшов товар, клієнт може його повернути або обміняти протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Для повернення товару в магазин необхідно:
• Повна комплектація: Товар не використовувався не має пошкоджень, його упаковка цілісна, наклейки на самому товарі та упаковці, комплектація повна.
• Витратні матеріали повинні бути упаковані і раніше не використовуватися;
• Програмне забезпечення обладнання, що працює під управлінням встановленою операційною системи, має бути скинуто клієнтом до заводських установок самостійно.
• Наявність гарантійного талона на товар і документа, що підтверджує його оплату (квитанція про оплату / чек / платіжне доручення).
Порядок повернення і обміну, якщо товар не підійшов:
1. Клієнт здійснює доставку в "Net-server" самостійно або перевізником ТОВ «Нова Пошта» за власний рахунок, товар і супровідні документи:
заяви на повернення для фізичних осіб / заяву на повернення для ФОП або юридичної особи;
гарантійний талон, копії документа, що підтверджує оплату товару.
2. Протягом 10 календарних днів "Net-server" приймається рішення про можливість прийняти товар до поверненню або обміну:
2.1. Якщо рішення негативне, товар разом з гарантійним талоном повертається клієнтові;
2.2. Якщо рішення позитивне, протягом 7 календарних днів з дня прийняття рішення:
2.2.1. Клієнту передається на підпис поворотна накладна на товар в 2-ух примірниках (екземпляр, підписаний клієнтом, повинен бути повернутий в "Net-server);
2.2.2. Після підписання поворотної накладної грошові кошти за товар перераховуються клієнту одним із таких способів:
• На банківську карту (якщо товар оплачувався картою);
• На розрахунковий рахунок ФОП або юридичної особи (при оплаті раніше з відповідного розрахункового рахунку);
• Готівкою (при наявній оплаті).
3. Обмін одного товару на інший оформляється нової продажем.